Hoe zet ik filmpjes van mij laptop op een schijf?

Ik ga binnenkort op een schijfje iets zetten alleen weet ik niet hoe je filmpjes van je laptop op een schijf brandt! Weet iemand hoe dat moet? Ik heb een Samsung laptop.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
Je hebt het over branden, je bedoeld dus een cd of dvd?
Met een scijf word ook vaak harde schijf bedoeld

Antwoorden (1)

je sluit de schijf aan op je pc. dan ga je naar ''computer'' dat programaatje dat je standaard hebt op je bureau blad. oftewel bestanden. links staat er 1 balkje met onderwerpen. daar staat dan dus ook bij jouw net aangesloten schijf. je selecteert jouw filmpjes. met ctrl ingedrukt en dan klik je op de bestanden die je over wil zetten. eenmaal dat gedaan. sleep je die filmpjes naar je schijf en klaar ben je!