Ace Ventura 1 & 2, Flodder
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ace Ventura is inderdaad leuk, flodder ook, maar, ken ik al, toch plusje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, die is ook leuk
The Santa Clause.
Over een man die ineens het werk van de kerstman moet overnemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ik van gehoord, zal ik ook even bekijken
Trading places met Eddie Murphy is ook zo'n soortgelijk thema.

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik ben ervan uitgegaan dat je het thema van de film Bruce Almighty bedoeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Yorick97;

Ik denk dat Bill Murray als chagrijnige reporter in Groundhog Day dan ook wel bij je in de smaak zal vallen.