Waarom loopt de verkoop van dvd's online niet en wel op bv de vrijmarkt?

Sinds jaren verkoop ik succesvol dvd's op de vrijmarkt, nu probeer ik het ook online, maar dit schijnt niet te werken? Hoe komt dit, en zijn er naast marktplaats nog andere populaire verkoopsites van dvd's?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik ben geen expert, maar het lijkt me dat mensen vooral dvd's kopen als ze deze zien liggen voor een prikkie. Zit je al op internet dan is een gratis download natuurlijk een stuk sneller en goedkoper dan het kopen van een dvd. Daarnaast zal bol.com ook wel een lekkere concurrent zijn. Mensen weten Bol simpelweg snel te vinden en zullen denk ik niet zo snel gaan googelen naar bedrijfjes die online dvd's verkopen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het voordeel van dvd's op markten kopen is dat je kan lezen waar de dvd over gaat aan de achterkant.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Op een goede website staat ook voldoende informatie over de dvd's. Vaak staat er zelfs een foto van de dvd-hoes waarvan je de tekst ook eenvoudig online kan lezen.
Ik zou zeggen dat de verzendkosten natuurlijk wel heel erg meespeelt!