Wat vinden jullie van de nieuwe Spock, Kirk, Bones en McCoy? Geloofwaardig?

En houd de nieuwe Star Trek film de traditie goed in ere?

Ik heb de film nog niet gezien maar ben dus bang teleurgesteld te worden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik heb m ook nog niet gezien, maar ik kijk er al helemaal naar uit. Zachary Quinto is echt goed als Sylar in Heroes, dus ik hoop dat ie er ook wat van bakt als Spock..
Ik heb de oude serie eigenlijk nooit echt gezien, ben meer van captain Picard en Janeway.
De regisseur schijnt niet heel voorzichtig om te gaan met het materiaal van de eerste serie dus als je daar fan van was wordt t misschien wat tandenknarsen. De recensies zijn wel allemaal goed dus als je je daar overheen kan zetten wordt het vast een feest om m te zien.

Toegevoegd op 11-05-2009 09:28:41
Intussen heb ik m gezien! Ik heb me echt goed vermaakt, het is een leuke film! Special effects zijn koel, versnelling naar warp bijvoorbeeld ziet er echt heel gaaf uit. Ook goed te pruimen voor niet startrekfans.
Over tradities: de personages gaan nogal 'los' met mekaar om, meer in de stijl van de oude startrek dan van de nieuwere voyager en TNG series, en ze zijn echt goed gecast en hebben zich goed in hun rol ingeleefd, veel van de karaktertrekjes van de oude personages komen weer terug, er zit ook veel humor in.
Het enige wat ik een beetje raar vond is dat ze er een soort tijdsparadox in gegooid hebben, waardoor de continuiteit met de andere series ineens niet meer klopt (met vast als excuus dat we nu in een andere 'tijdlijn' terecht zijn gekomen door de gebeurtenissen in de film, vind ik persoonlijk nogal een zwaktebod)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben erg benieuwd! Na Enterprise ben ik erg voorzichtig geworden met enthousiasme maar ik denk dat het wel potentieel heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb alleen de trailer gezien. Ik moest direct denken aan een scene uit de 200e stargate sg-1 aflevering. Ik denk dat de hardcore trekkie niet blij zal zijn met de film maar dat de film heel wat beter geschikt is voor het grote publiek dan de meeste star-trek films. Zeker de laatste 2 waren erg slecht te noemen in die zin. Als je niet al te bevooroordeeld over ideeën van hoe star trek er uit moet zien naar die film gaat kijken denk ik niet dat je teleurgesteld wordt. Maar goed; ik heb de film nog niet gezien. De trailer zag er wel interessant uit maar waarschijnlijk is hij voor de gemiddelde trekkie veel te veel op actie gericht. Anderzijds: ik ben nog geen sciencefiction fan tegen gekomen die niet op iedere productie een hoop te zeiken had. Ik noem dat geen fans.