Volgens zijn wiki pagina
kan Jean Claude van Damme Frans, Spaans, Engels, Duits en Nederlands spreken
maar het laatste dan met een Vlaams accent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Gezien zijn werkelijk achternaam (Van Varenberg) zou je zeggen van wel. En gezien de trivia op Wikipedia zeker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik meen ooit in een artikel gelezen te hebben dat hij Nederlands kent, maar dat hij het zelden of nooit spreekt.
Indien hij het inderdaad nooit gebruikt, zal er van de kennis nu niet veel meer overschieten denk ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hij spreekt Nederlands, ik ben een neef van hem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hij spreekt nederlands en ik ben geen neef van hem ;-) gogo Jean Claude van Damme