wat is de titel van deze film?

Ik herinner mij niet meer alles van de film maar het komt er op neer dat een man zijn vrouw vermoord heeft en een nieuwe vriendin heeft.
Zijn nieuwe vriendin ziet de reflectie van de vrouw in spiegels en water (zoals in bad).
Of wij zien haar reflectie alleszins. Dat weet ik dus niet meer.
Ik ben hopeloos op zoek naar de titel van de film want ik dacht dat de hoofdacteur Richard Gere was maar ik was blijkbaar mis want ik vind de film nergens terug.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

"What lies beneath" misschien?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met Harrison Ford die heeft wel wat weg van Richard Gere :)
http://www.imdb.com/name/nm0000148/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
GOD DANKU!! dat is 'm!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dacht het, heeft onlangs op belgische tv gespeeld
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar moest ik ook aan denken, maar het is niet z'n vrouw die hij vermoordt maar z'n minnares en die komt dan 'spoken' bij zijn vrouw. Lekker spannende film!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Was ook mijn eerste gedachte.
+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik jouw antwoord niet eerder kiezen, maar bij deze..
Nog hartelijk bedankt, ik vond er op google niets van terug. En ik had zo een versie gezien dat op niets trok (jaren geleden) Frans gesproken zonder ondertiteling.

Andere antwoorden (1)

Op deze pagina staat een lijst met alle films waar Richard Gere in mee heeft gespeeld. Die van jou moet er ook tussen staan.

Mogelijk ringt het een belletje als je naar de titels heen kijkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee daar heb ik al tussen gekeken, daardoor denk ik dat ik mij vergis over de hoofdacteur