Hoe heet deze film

Een vader van twee kinderen verhuisd naar een klein plaatsje in Italië waar de oudste dochter haar seksualiteit ontdekt, op het eind loopt de jongste dochter weg terwijl ze met de vriendin van haar vader in de bergen aan het wandelen is ze word wel terug gevonden. Ik geloof dat de film een italiaanse plaatsnaam als titel heeft naar dat weet ik dus niet zeker.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

de kleinste heeft nachtmerries? met colin firth? dan is het wrs Genova
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is 'm dank je wel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klinkt idd als Genova: 'A man moves his two daughters to Italy after their mother dies in a car accident, in order to revitalize their lives. Genova changes all three of them as the youngest daughter starts to see the ghost of her mother, while the older one discovers her sexuality'. Bronnen:
- www.imdb.com
Genova zou het inderdaad kunnen zijn. De jongste dochter voelt zich schuldig over de dood van haar moeder in een auto-ongeval??? Dat is Genova.
Kijk maar: