Is Shrek Forever After 3D geschikt voor kinderen van 7 en 9 jaar?

Vanavond naar de film met 2 logeetjes van 7 en 9 jaar.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Als groot liefhebber van Shrek zou ik zeggen ja! heb hem zelf vorige week gezien en vond het een erg vriendelijk en vrolijke film.

Toegevoegd na 3 minuten:
Wel vraag ik me af of kinderen van 7 en 9 het verhaal zullen begrijpen zoals het bedoeld is, misschien dat Toystory 3 in dit geval een betere keuze zou zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De film was helemaal geweldig, de kinderen hebben genoten. Ik ook. Vreemd genoeg gingen ze een paar dagen later met iemand anders naar Toystory en die vonden ze eng.
Dankjewel voor je bijdrage, groet Pieker

Andere antwoorden (3)

Ja.

Deze site ranked het op leeftijd 6:

http://www.commonsensemedia.org/movie-reviews/shrek-forever-after
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, deze is zeker geschikt.
Ik heb hem gezien en hij is niet echt eng.
Ik zou hem gewoon gaan kijken met z'n allen.
Dat is gezellig en het is ook nog eens een leuke film.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja het is leuk voor iedereen