Wat is de leukste/beste gehuurde film die je als laatste hebt gezien?

Van mij was het The Code

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ehm de films die ik laatst gehuurd heb de afgelopen maand dus - black sheep - passion of the christ - narnia 2 - wall-e - hancock - i'm legend en meer kan ik me tot nu toe niet herineren maar echt favoriete films heb ik niet gehuurd want die koop je natuurlijk op dvd want dan kan je er zo vaak naar kijken als je wil en dan ga je geen geld uit geven om hem maar voor 1 dag te kunnen lenen ;) Groetjes mij Toegevoegd op 02-05-2009 13:43:09 sorry had er overheen gelezen!! laaste gehuurde film was "passion of the christ"

the sixth sense

huur nooit films, downloaden. Maar independence day vond ik wel een van de mooiste

Ik heb laatst Hotel Rwanda gezien, die vond ik erg interessant. Maar die had ik op de tv gezien en niet gehuurd.

Cannonballrun IV

Before the Devil Knows You're Dead

Bronnen:
http://www.imdb.com/title/tt0292963/

The ninth gate was wel een winner. The game ook, al kende ik die wel al.

Transporter III

Ik moet zeggen dat ik me best geamuseerd heb met The Big Lebowski

Huren is al weer heel lang geleden, tegenwoordig kan je ze allemaal van internet plukken. Maar de laatste/beste film in de bioos vond ik knowing. Je moet er wel van houden denk ik, maar ik vond hem goed.

The secretary

V for Vendetta, met afstand haha.

Alles is liefde.

gehuurde film: 28 days

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100