Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe heet een relatief onbekende western van minimaal 15 jaar geleden?

Het is een soort moderne western, minimaal 15 jaar geleden gemaakt, mogelijk langer dan 20 jaar geleden uitgekomen. Maar waarschijnlijk niet 50-60 jaar oud. Het verhaal gaat over 2 broers die dezelfde vrouw leuk vinden, de oudste (?) broer krijgt haar uiteindelijk. Deze broer wordt doodgeschoten door zijn jongere broer als ik me goed herinner, en deze heeft dan spijt. Ze doen iets van vee drijven of paarden drijven. Zoeken op western en broers ed geeft bij AI niet het juiste resultaat. De film heeft mooie muziek

Antoni
een uur geleden
@Summo, is het een Amerikaanse film, of komt de film uit een ander land? Welk? Spelen er bekende acteurs of bekende actrices in mee? Welke?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Het klinkt alsof je het hebt over "The Brothers Bloom" of "The Way of the Gun," hoewel die laatste niet aan het exacte verhaal voldoet. Een andere optie kan "All the Pretty Horses" zijn, maar die heeft ook niet precies jouw verhaallijn.

Helaas klinkt het als iets dat niet zo bekend is, dus ik raad aan om even te zoeken op platforms zoals IMDb of in forums waar filmfanaten zich verzamelen. Vaak zijn er fans die precies weten welke film je zoekt, vooral als het gaat om relatief ongewone films.

Wie heeft ervaring met het vinden van onbekende westerns? Welke tips hebben jullie om een film als deze te traceren?
(Lees meer...)
een uur geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing