Kan je tegenwoordig nog gewoon spontaan naar de bioscoop gaan en bij de kassa een kaartje kopen?

Niets met apps, websites, tickets via je mobiele telefoon, enzovoort.
.
Ben al jaren niet meer naar de bioscoop geweest.

Antoni
2 maanden geleden
LeonardN
2 maanden geleden
Kan, maar als je zoals ik graag op een bepaalde positie zit dan zou ik toch aanraden om online/app te kopen. De middelste plaatsen zijn er vaak het eerste uit, aangezien je op andere plekken een scheve invalshoek hebt.

Antwoorden (1)

Ja dit kan nog steeds. Bijvoorbeeld Pathé in de stad waar ik woon is dit mogelijk. Het is dan wel vaak een half uur voor dat er een film draait. De stoelkeuze is dan ook meer beperkt doordat mensen online al een stoel hebben gekozen.
Castle
2 maanden geleden