Wat is dat vrolijk nummer van de Toscaanse Bruiloft?

Ben er pas naar toe gegaan en wil graag de na van het nummer weten.
Er zit een leuk Italiaans ritme in en het nummer zelf is ook Italiaans.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
12.1K

Antwoorden (1)

Volgens de officiele website van de film is de muziek van André Rieu. De namen van de nummers zijn: Tuscan Wedding Waltz, Bella Tarantella en Volare con te .
De titelsong: Tutto Sommato is van de Italiaanse zangeres Annalisa.
( je informatie is te beknopt om op te maken welk nummer je bedoelt)