Hoe heet deze film?

Ik zat net Robin Hood, Prince of thieves te kijken omdat ik dacht dat het een andere film was...

De film die ik zoek is ook Robin Hood/King Arthur achtig. Er zit een scene in dat de hoofdrol speler en speelster een zoen-scene hebben terwijl het regent in een heel erg groen bos, volgens mij komen ze daar in een roeibootje aan.
Ook zit er een scene in dat de hoofdrolspeler een soort middeleeuwse stormbaan op een soort markt moet overwinnen.

Het is een long shot, maar iemand een idee welke film ik bedoel?

9 maanden geleden
1.9K
Antoni
9 maanden geleden
@Renee, misschien vind je hem hier: https://bestsimilar.com/movies/21489-robin-hood-prince-of-thieves of anders door te googelen met woorden als "Robin Hood Prince of Thieves similar movies".
Renee
9 maanden geleden
Je bent mijn held!!! Forst knight met Richard Gere!
Antoni
9 maanden geleden
@Renee, mooi dat je je film, First Knight, zo snel hebt gevonden!

Geef als eerste antwoord