Hoe heet film over mannelijke bloedlijn die vervloekt is door een vrouw die opgehangen is als heks?

11 maanden geleden
1.6K
Antoni
11 maanden geleden
@Patrotterdam, uit welk jaar is de film ongeveer? Is het een Amerikaanse film, of uit een ander land? Welk? Is het een horrorfilm, of een drama? Tot welk genre hoort de film? Speelden er bekende acteurs in de film? Welke? Kortom: wat kan je nog meer over de film vertellen?
Patrotterdam
11 maanden geleden
Een Engelstalige horror acteurs weet ik niet jaar zo rond 2014 denk ik
Amadea
11 maanden geleden
Waaruit bestaat die vervloeking?
Ozewiezewozewiezewallakristallix
11 maanden geleden
Google helpt niet veel verder, maar wellicht bedoel je "Curse of Jack Frost" (ik heb de film zelf niet gezien) https://www.imdb.com/title/tt16951524/
Amadea
11 maanden geleden
Zou het kunnen dat je de korte film "You're family now" uit 2021 bedoelt? Dit betreft echter geen horror, maar een psychologische thriller.
SimonV
11 maanden geleden
Dat zijn allemaal recente films...
Amadea
11 maanden geleden
Jammer dat vraagsteller niet reageert. Als hij of zij meer informatie aan de vraag zou toevoegen is het wellicht mogelijk het juiste antwoord te kunnen geven...
Patrotterdam
11 maanden geleden
Wat ik weet is dat ergens in de middeleeuwen een man een vermeende heks heeft opgehangen. Deze heks heeft alle mannelijke nakomelingen vervloekt, alle mannen zullen sterven.de laatse nakomeling gaat op zoek naar de heks in een woud. Hij wordt gevangen gezet in een grot of graf. In de laatste scene zie je zijn vriendin die zwanger is van een zoon en in de spiegel zie je de heks.
Patrotterdam
11 maanden geleden
De film is een horror film en van voor 2015

Geef als eerste antwoord