Ik zoek de naam van de film over 2 broers die ruzie krijgen met gangsters?

2broers die gaan drinken halen bij de winkel
De oudste broer zorgd voor de jongste
Onderweg krijgen ze ruzie met gangsters ze rennen weg van hun ze komen in een steeg waarbij de broer de jongste broer helpt om hem over een hek t laten klimmen
De oudste broer vecht met de gangsters maar word neergestoken
De jongste broer vlucht en is ontkomen
Hij woont in een weeshuis waar die een vriend leert kennen een weesbroer
Hier zijn ze ongeveer 16 15.
10 jaar later
Nemen ze samen wraak op de gangsters die broer van hem afnam
En ze pakken ze allemaal

een jaar geleden
1.7K
Antoni
een jaar geleden
@Creoeualf, uit welk jaar is deze film ongeveer? Is het een Engelstalige film, Amerikaans of Brits, of een film in een andere taal? Spelen er bekende acteurs of actrices in mee? Welke?
Antoni
een jaar geleden
@Creoeualf, kan je mijn vragen beantwoorden?

Geef als eerste antwoord