Hoe heet een film over een man die ooit zijn gezin had verwaarsloosd maar als hij dodelijk ziek is rondjes op een rotonde rijdt?

Ik weet bijna niks meer van deze film alleen die scene van het rondjes rijden op een rotonde (met prachtige muziek erbij staat me nog goed bij).

Het gaat over een man van middelbare leeftijd of ouder, ik dacht gespeeld door Gene Hackman maar ik weet het niet zeker.

Hij heeft mogelijk ruzie met zijn volwassen dochter, hij heeft het jaren thuis niet zo goed gedaan. Maar dan wordt hij ziek (?) en komt er meer begrip

Op een gegeven moment rijdt hij zelf, of wordt gereden en ipv de afslag van de rotonde (in een woonwijk) te nemen, blijven ze rondjes met hem rijden, mogelijk met een speciale auto.

Het is maar weinig info maar mogelijk weet iemand welke film ik bedoel, is minimaal 10 jaar oud maar mogelijk nog ouder.

10 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Summo
10 jaar geleden
Toen ik de titel van je antwoord las, dacht ik, nooit van gehoord, dat kan hem niet zijn, maar...... nu lees ik waar de film over gaat en misschien is dit echt wat ik zoek, het zou hem gewoon zomaar kunnen zijn, alvast dank voor de moeite!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
No problem :) ik hoop voor u dat het hem is. Ik ga alvast ook al eens kijken want blijkbaar geeft IMDB hem nog veel punten! Ik hoop ook voor u dat de herinnering niet mooier was dan de realiteit ;)