Stel: je mag de hoofdrol spelen in een remake van je favoriete film, welke rol zou je willen spelen in welke film?

Of: je mag de hoofdrol spelen in een nieuwe film.
Waar zou die film over gaan en wat voor personage zou
je dan willen zijn?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

De rol van Harry Lime in The Third Man (1949)

Bronnen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Third_Man

Jim Morrison in The Doors.

Ha, die Coby&John; Van je favoriete film mág natuurlijk nooit een remake worden gemaakt, maar ik vind de rol van Harmonica (Charles Bronson) in Once Upon A Time In The West nog steeds subliem. Lekker weinig tekst ook.

Ik vond vroeger "Back to the future" een gewelige film! Dus ik zou graag daar de rol spelen van "Marty McFly" (gespeeld door Michael J. Fox).

Lady Marion in Robin Hood Prince of Thieves, wat een romantiek!

Aya Ueto in om het even welke film.

John Nash in A Beautiful Mind. Nash is echt een baas!

Once upon a time in the west.

Ik vind John Nash idd wel een goeie, die heeft mijns inziens de beste uispraak in een film ooit. Andere zouden zijn Henri Charierre in Papillon of Vince Vega in Pulp Finction. De eerste omdat de rol geniaal is, de tweede omdat het karakter geniaal is.

Audrey Hepburn in Breakfast at Tiffany's

Inspector Clousseau!

Clint Eastwood in High Plains Drifter!

Shrek natuurlijk!

Indiana Jones of Han Solo van Star Wars. En natuurlijk: "Beam me up Scotty!" Toegevoegd op 25-04-2009 11:34:37 Nieuwe remake van Star Trek is trouwens binnenkort in de bios......

Beatrice Kiddo, van Kill Bill

Leeloo (Milla Jovovich) in The Fifth Element. Lijkt me heerlijk om iemand te spelen die heel dom overkomt, maar uiteindelijk de aarde redt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100