Stel: je mag de hoofdrol spelen in een remake van je favoriete film, welke rol zou je willen spelen in welke film?

Of: je mag de hoofdrol spelen in een nieuwe film.
Waar zou die film over gaan en wat voor personage zou
je dan willen zijn?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

De rol van Harry Lime in The Third Man (1949)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

Jim Morrison in The Doors.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je avatar spreekt boekdelen.
Ha, die Coby&John;

Van je favoriete film mág natuurlijk nooit een remake worden gemaakt, maar ik vind de rol van Harmonica (Charles Bronson) in Once Upon A Time In The West nog steeds subliem. Lekker weinig tekst ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vond vroeger "Back to the future" een gewelige film! Dus ik zou graag daar de rol spelen van "Marty McFly" (gespeeld door Michael J. Fox).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lady Marion in Robin Hood Prince of Thieves, wat een romantiek!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aya Ueto in om het even welke film.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hehe... Maar ben je een vrouw, dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De vraag impliceerde dat dat geen probleem zou zijn ;-)
John Nash in A Beautiful Mind. Nash is echt een baas!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Once upon a time in the west.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind John Nash idd wel een goeie, die heeft mijns inziens de beste uispraak in een film ooit.
Andere zouden zijn Henri Charierre in Papillon of Vince Vega in Pulp Finction. De eerste omdat de rol geniaal is, de tweede omdat het karakter geniaal is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Audrey Hepburn in Breakfast at Tiffany's
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inspector Clousseau!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Clint Eastwood in High Plains Drifter!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Shrek natuurlijk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Indiana Jones of Han Solo van Star Wars. En natuurlijk: "Beam me up Scotty!"

Toegevoegd op 25-04-2009 11:34:37
Nieuwe remake van Star Trek is trouwens binnenkort in de bios......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beatrice Kiddo, van Kill Bill
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leeloo (Milla Jovovich) in The Fifth Element. Lijkt me heerlijk om iemand te spelen die heel dom overkomt, maar uiteindelijk de aarde redt.