Wat is de titel van de film (zie uitleg)?

Een hele tijd geleden heb ik een film gezien, de film lijkt enigszins op: "Private Benjamin" met onder meer Goldie Hawn. In die film gaat ze bij het leger en het verhaal gaat erover wat ze dan verder meemaakt, het is een comedy.

De film die ik bedoel gaat in het kort als volgt:

Een bezorgde moeder hoort dat haar zoon bij het leger gaat, ze besluit zichzelf eveneens aan te melden en ze komt bij een airborne divisie terecht, in de film is een stuk van de training te zien die zich concentreert op het parachutespringen.

Ik meen dat aan het eind van de film een scene is waar moeder en zoon gezamenlijk in een vliegtuig zijn en ze afwachten tot ze moeten springen (een missie, nadat ze allebeide de training zijn doorgekomen).

Heeft iemand enig idee welke film ik bedoeld? Ik dacht aan iets van "Private Mom" of zo, maar ik kan er niets meer over vinden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je dit al eens geprobeerd? http://www.imdb.com/Sections/Keywords/ Je kunt ook op plot zoeken, op quotes, .. Met jouw info vond ik zo gauw niks, maar misschien heb jij meer geluk.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, ik wist niet dat dat kon, ik zal het proberen, dankjewel.

Antwoorden (1)

Via onderstaande link kom je bij alle films waarin Goldie Hawn gespeeld heeft. Wellicht kun je zo aan de titel komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zal eens kijken, dankjewel.