Bestaat er een live webcam van in een kantoor of sportzaal of winkel die gratis te bekijken is?

Op earthcam staan allerlei live webcams (van verschillende plaatsen). Op de webcams zijn straten en steden te zien. Ik wil graag binnen in kantoren, sportzalen en/of winkels een kijkje nemen!

Weet iemand een webpagina waar dit kan?

Toegevoegd na 26 seconden:
Ik bedoel geen Utopia!

Toegevoegd na 52 minuten:
Het hoeft natuurlijk niet in Nederland te zijn... Misschien in Amerika van een campus oid!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
Ritsuka
9 jaar geleden
Binnen in een winkel is prive geboed

Antwoorden (1)

Webcams in winkels of kantoren zul je niet zo snel vinden. Wat wel heel normaal is, zijn webcams bij dierenartsen. Als een hond bijvoorbeeld onder narcose is geweest, dan kan het baasje op deze webcams kijken hoe het met de hond gaat, op de webcam. Ik heb wel een link voor je, maar als je zoekt bij Google op 'webcams dierenarts' dan vind je nog veel meer.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor je snelle reactie! Ik vind het altijd leuk om mensen te zien werken enz. kan nergens zo iets vinden! Webcam in bedrijven, scholen, sportscholen enz. lijkt me leuk om te bekijken! Kan het helaas nergens vinden!