Welke acteur speelt Voldemort in de vierde film voor zijn terugkeer in de Engelse versie?

Voordat Voldemort terugkeert in dezelfde film heeft Voldemort nog dialoog.
Welke acteur heeft deze miniversie van Voldemort gespeeld?

2 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Blijkbaar is dit dezelfde acteur (Ralph Fiennes)
2 jaar geleden
Asterixfan1
2 jaar geleden
Dat denk ik niet. Ralph Fiennes heeft, naar mijn idee, een te lage stem daarvoor.
Thecis
2 jaar geleden
Dus als ik het goed begrijp heeft imdb, die mede gebaseerd is op de aftiteling van de film (welke gemaakt wordt door de makers van de film), is niet juist omdat je de hoogte van de stem (die gemakkelijk vervormd kan worden) niet kan plaatsen....
Wat mij betreft een plus.
tinus1969
2 jaar geleden
@Asterixfan1 er is veel mogelijk met special effects, inclusief geluidseffecten.