Ik ben op zoek naar de titel van een film over een meisje die niet wordt gelooft door haar omgeving dat ze verkracht is.

Uit de jaren 90. Het gaat over een meisje die beweerd te zjn verkracht. De kijker wordt op het verkeerde pad gebracht doordat je denkt dat ze het geeft verzonnen, er ontstaat sympathie voor de verdachte. Echter aan het einde blijkt dat hij het echt gedaan heeft.

13 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Was dat die tv-film met Melissa Gilbert? "Without her consent" werd gereleased op 14 januari 1990 en is gebaseerd op een waar gebeurd verhaal.
Amadea
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Ik heb het nog niet kunnen zien, maar ik laat het je weten, iig bedankt voor het antwoord.

Andere antwoorden (3)

Stille nacht?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The Accused?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan ook de film Life of David Gale zijn.. zelfs als dat niet de film is die je zoekt is hij echt de moeite waard. Met Kevin Spacay.

Toegevoegd na 21 seconden:
sorry Spacey