Hoe zorg ik er voor dat ik niet schrik in horror films?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je moet er ongevoelig voor worden. Dat is het enige wat werkt. Speel dus zoveel mogelijk enge spellen. (FEAR bijvoorbeeld) En ga ''The Strangers'' en andere schrik films kijken totdat het je niets meer doet.

Denken dat het allemaal nep is(wat dus eigelijk zoiezo is)Als of je teletubbies kijkt zo moet je het inzien eigelijk.

Door jezelf wijs te maken dat t maar een film is... En juist horror films zijn gemaakt om mensen te laten schrikken...

Ga er gwn vanuit dat het allemaal broodje aap verhaal is:)

Niet naar horrorfilms kijken!

je oren dicht doen, dat helpt echt een hele hoop!

Je zou natuurlijk niet naar horror films kunnen kijken, dan kan je ook niet schrikken. Maar als je het niet kan laten, dan kijk je best even weg bij de gruwelijkste scenes.

Een heel klein schermpje en het geluid heel zacht... Zo kijk ik de enge films altijd ;-)

vaak zie of hoor je het aankomen als er een schrikmoment komt. Ik kijk dan altijd even weg. Dit helpt prima :)

Schrikken is er op veel manieren. Ik zelf schrik nooit omdat ik er aan gewend bent! Maar als jij meer gaat kijken ga je ook niet meer schrikken

De geluid uit zetten want het geluid maakt het juist spannend en eng

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100