Je moet er ongevoelig voor worden. Dat is het enige wat werkt. Speel dus zoveel mogelijk enge spellen. (FEAR bijvoorbeeld) En ga ''The Strangers'' en andere schrik films kijken totdat het je niets meer doet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Denken dat het allemaal nep is(wat dus eigelijk zoiezo is)Als of je teletubbies kijkt zo moet je het inzien eigelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door jezelf wijs te maken dat t maar een film is...
En juist horror films zijn gemaakt om mensen te laten schrikken...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga er gwn vanuit dat het allemaal broodje aap verhaal is:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet naar horrorfilms kijken!
bamibal
13 jaar geleden
je oren dicht doen, dat helpt echt een hele hoop!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou natuurlijk niet naar horror films kunnen kijken, dan kan je ook niet schrikken.
Maar als je het niet kan laten, dan kijk je best even weg bij de gruwelijkste scenes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een heel klein schermpje en het geluid heel zacht...
Zo kijk ik de enge films altijd ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
haha, slim :)
vaak zie of hoor je het aankomen als er een schrikmoment komt. Ik kijk dan altijd even weg. Dit helpt prima :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik schrik juist veel erger als ik een schrik moment aan zie komen! In die tijd van dat ik het aan zie komen tot het werkelijke schrikmoment zit ik mezelf helemaal gek te maken. Doe mij maar onverwachtse schrikmomenten, schrik ik veel minder van!
Schrikken is er op veel manieren. Ik zelf schrik nooit omdat ik er aan gewend bent! Maar als jij meer gaat kijken ga je ook niet meer schrikken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De geluid uit zetten want het geluid maakt het juist spannend en eng