waar kan ik een poster vinden van the Hobbit of Lord of the Rings?

Ik ben een enorme fan van the hobbit en zoek graag een leuke poster die ik in mijn kamer kan hangen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt ook bij een bioscoop vragen of je de overgebleven posters mag hebben, zodra de film niet meer vertoont wordt. Je kunt er soms zelfs bieden op grote banners en kartonnen borden!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zie regelmatig posters bij de read shop langs komen, daar zou je eens kunnen kijken. Als ze het daar niet hebben zou je eens langs de bioscoop kunnen gaan om het daar te vragen!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ook heeft expo vaak van dat soort posters. En je zou eens kunnen kijken op de website van large. Bronnen:
- www.large.nl
- http://expo.nl/index.asp

Antwoorden (3)

Bij de bioscoop langsgaan om het te vragen, bij de expo (ik weet niet of deze nou definitief failliet is of niet trouwens, die in mijn stad wel ... ) en de xenos worden posters verkocht, maar ik heb geen idee of hier ook een hobbit poster bij zit. anders op posters.nl : hier worden ze verkocht voor een normale prijs (een grote poster is zo'n 6,99€) en het is een betrouwbare site: ik heb hier meerdere malen posters besteld en ze zijn altijd (snel ook!) thuis bezorgd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je een poster wil van The hobbit 1 zullen ze deze hoogst waarschijnlijk niet meer hebben bij de bioscoop maar je kan het altijd proberen. Als je een poster wil van The hobbit 2 kan je naar de bios gaan en vragen of ze er één willen reserveren voor je. Als The hobbit niet meer in de bios draait mogen ze de posters pas weg geven.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb de mijne gekocht bij een boekhandel in Zeeland. Ik heb ze geloofik ook wel eens gezien op www.posters.nl