Zijn de Ghostbusters-flims gevaarlijk voor mensen met epilepsie?

Laatst had ik Lego Dimensions gespeeld en toen ik net langs het op de franchise gebaseerde level bij de starter pack speelde, raakte ik geïnteresseerd.
Dit zijn dan voornamelijk dingen waar rekening mee gehouden moet worden:
1. Zijn er snelle beelden? (Ongeveer net zo snel als dat er een lightsabergevecht plaatsvindt in Star Wars of dat de lightsaber wordt geactiveerd.)
2. Is het 3D? (Meest belangrijke van allemaal!)

3 jaar geleden
Ritsuka
3 jaar geleden
Gaat het nu om de films of de Lego Dimensions levels?
En bedoel je de originele films uit de jaren 80-90 of de remakes van recent?
Asterixfan1
3 jaar geleden
Ehm, de films uit de jaren 80-90.
bamibal
3 jaar geleden
Epilepsie is lang niet altijd fotosensitieve epilepsie.
Asterixfan1
3 jaar geleden
Maar ik heb epilepsie en kan ik gewoon deze films kijken, zonder dat ik een epileptische aanval krijg?

Antwoorden (1)

Er komen wel wat flitsende beelden in voor. Als je het zekere voor het onzekere wil nemen zou ik het dus afraden.
3 jaar geleden
Asterixfan1
3 jaar geleden
Te laat! Ik heb die films al gezien! Geen epileptische aanval gekregen!