Bestaan er ook 18+ of zelfs 21+ films?

En dan bedoel ik geen porno filmpjes..
Dacht er ineens aan..

Bedankt alvast!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
19.3K

Antwoorden (1)

Op Youtube zijn genoeg filmpjes te vinden die alleen geschikt zijn voor 18+, vaak vanwege de pornografische inhoud, maar soms ook voor het vele geweld in een filmpje.

Er zijn in Nederland geen films die een '18+'-teken hebben, hoogstens 16+. Wel zijn er in de bioscoop bepaalde horrorfilms die pas vanaf 18 jaar toegankelijk zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet je ook welke horror film?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb me toch vergist: je kunt vanaf 16 jaar alle films bekijken, en onder begeleiding van een volwassene kun je zelfs al vanaf 14 jaar alles bekijken. Alleen films met pornografisch materiaal zijn vanaf 18 jaar, maar die zijn alleen te zien in zogeheten 'seksbioscopen'.