Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand de titel van een televisiefilm/-serie uit de jaren 80 over een vrouwelijke inbreker met lang donker haar?

De serie bestond meen ik uit ca 3 afleveringen en ging over een knappe, vrouwelijke inbreker met lang donker krullend haar. Ze roofde juwelen en daarvoor kleedde ze zich in het zwart en gebruikte bv een high-tech kabel met haak om in een huis binnen te komen. Er was ook een oudere, rijke welgestelde man meen ik, waarvoor ze werkte en beiden waren mensen met het hart op de goede plaats. Er was ook een meer pychopathisch type, die haar in de gaten hield en op het eind van de film/serie haar wil vermoorden. Iets in een badkuip dacht ik, maar dat weet ik niet meer zeker. Iemand een tip?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het zou "If tomorrow comes" kunnen zijn, een mini televisieserie van drie delen uit 1986 (en in juni 1987 in Nederland te zien geweest).
(Lees meer...)
Toegevoegd op 28 maart 2020 22:00: video
Amadea
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Dat is 'm!! Super! Ben er blij mee. Nu nog uitzoeken waar ik 'm nog eens kan kijken.
Dankjewel, Amadea! En zo snel ook!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding