Ik zoek de naam van een kinderprogramma van ongeveer 10 jaar geleden, over een meisje op een boerderij?

Het is dus een programma voor kinderen en het gaat over een meisje (ongeveer 15-18 jaar) die samen met haar familie op een boerderij woont. Ze bezitten een bruin huis. Ik denk dat er ook paarden aan bod kwamen in de afleveringen. Ze had denk ik ook een jongere broer, dat herinner ik mij nog. In de intro van het programma komt het meisje voor en ze zingt het lied. Ook is de kleur van de intro geel en wat bruin. Ik denk dat het programma op Ketnet kwam maar het zou ook op Disney Channel, Nickelodeon of op vtmKazoom kunnen gespeeld zijn. Hopelijk weten jullie welk programma dit is? Ik zoek het al erg lang.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
4.2K
Amadea
4 jaar geleden
Getekend of met acteurs?
Amadea
4 jaar geleden
Het zou "Amika" kunnen zijn, https://www.youtube.com/watch?v=ov7hS4o2Ah4
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik denk niet dat het Amika is.
Mijn dochter keek dat ook en Merel woonde alleen met haar vader. Haar moeder was gestorven.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik denk dat het ook niet 'Big en Betsy' is van Ketnet, maar herinneringen hoeven niet altijd te kloppen.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
mvds, reageer ook eens ;)
Misschien heeft Amadea, Robert of ik toch het juiste programma (toevallig) genoemd.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Hey iedereen! Alvast bedankt voor de moeite. Helaas zijn geen enkel van jullie antwoorden het programma dat is zoek. Hopelijk kom ik het nog eens tegen!
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Het is een programma met acteurs.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Het hoofdpersonage lijkt heel erg op Sara Paxton, misschien is ze dit ook. Ik kan helaas geen foto laten zien omdat ik niet weet hoe dit moet.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik heb het gevonden!! Het heet 'Miss in de modder' ofwel 'Darcy's wild life' in het Engels. Allemaal hartelijk bedankt!! (Het is inderdaad met Sara Paxton)

Antwoorden (2)

Op basis van jou beschrijving is het heel erg moeilijk om hier precies achter te kunnen komen, zeker omdat de meeste kinderfilms worden gemaakt met hoofdrolspelers tussen de 12 en de 18 jaar :) Echter heb ik wel even diep in mijn geheugen gegraven naar de films van 10 jaar geleden (toen was ik zelf 14 namelijk, en dus precies in mijn kindertijd!) en dan komt als nummer één eigenlijk De Tofu's in mijn geheugen naar boven. Dit is een satirische tekenfilmserie die gaat over een familie die ecologisch leeft en woont op een boerderij. Zei zingt graag en is 16 jaar oud. haar broertje is 13 jaar. (precies zoals jij beschrijft.) En in de intro zingen hij en zij samen. Hun huis is echter niet bruin, maar zelf gebouwd van bruin/gelig hout! Dus ik weet niet zeker of dit is wat jij bedoeld? Ik hoor het graag van je, anders help ik je nog even verder zoeken :) Groetjes, en succes!

(In de link introfilmpje van de tofus)
*Edit*
Extra toevoeging : Dit was overigens op Disney XD
Toegevoegd op 10 augustus 2019 20:49: tekst
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Heel erg bedankt voor de moeite, maar dit is helaas niet het programma dat ik zoek
Klinkt een beetje als sien van Sellingen een jong meisje dat in een bruin boerderijtje woont. 2 broers 1 is een baby de ander ouder dan haar en ze heeft een oudere zus