Hoeveel films zijn er uitgebracht in de Quality film collection?

Ik spaar al een aantal jaren films uit deze serie.
En heb ook al een enorme lijst aangelegd van films die ik in deze uitgave tegengekomen ben.
Weet iemand wanneer deze serie gestart is.
Voorheen uitgegeven door A-film.

5 jaar geleden
6.7K
Lias
5 jaar geleden
Ik heb de lijst van IMDb bestudeerd kan het zijn dat dit een erg oude lijst is. Ikzelf heb nu een eigen lijst van een kleine 500 films.
Waarvan ikzelf de Quality film collection uitvoering heb gezien, of in een tijdschrift/folder of ergens op een site.
Dick
2 jaar geleden
Lias,
die IMDb lijst is een lijst van een gebruiker die hem in 2013 heeft gemaakt en nooit meer gewijzigd. Hoeveel titels heb je tot nu toe gevonden?

Antwoorden (2)

De eerste lichting dvd's kwam in 2004 uit. De lijst op IMDb bevat momenteel 275 titels. De collectie bestaat uit bekroonde films die veelal prestigieuze prijzen - zoals een Oscar, Golden Globe of Gouden Kalf - in de wacht hebben gesleept.
Amadea
5 jaar geleden
Wanneer je de bonusfilms meetelt, die niet als onafhankelijke QFC dvd zijn uitgebracht kom ik nu (13-01-22) op 564 verschillende titels.
2 jaar geleden
Lias
2 jaar geleden
Tot nu toe heb ik een lijst met 524 films.
Dit zijn alleen de enkele films. Film met een bonusfilm dus 2 dvds in 1 doosje zijn er 60 deze heb ik al.
Amadea
2 jaar geleden
Heb je gezien dat de vraag drie en een half jaar geleden werd gesteld? Niet raar dat het aantal nu gestegen is....
Dick
2 jaar geleden
Nee, Amadea de QFC werd uitgegeven door A-Film distribution en dat bedrijf is in 2015 failliet gegaan. Dutch Filmworks heeft er nog een paar uitgebracht daarna maar is daar snel mee gestopt.
LeonardN
2 jaar geleden
Kunnen jullie die lijsten delen?