Waar kan ik de oude flikken maastricht seizoenen terugzien?

Videoland is er een tijdje mee gestopt met het aanbieden van Flikken maastricht. Zijn er nog andere manieren hoe ik flikken maastricht kan zien.
Liever geen dvd/bluray maar bijvoorbeeld streamen

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Je kunt momenteel (begon gisteren) seizoen 7 weer terugkijken op tv. Volgens mij is verder de enige mogelijkheid om ze op DVD/Bluray te kopen want op YT staan er wel hier en daar afleveringen maar die zijn vaak niet compleet. Tenslotte kun je op NPO diverse afleveringen zien maar dat reikt volgens mij allang niet meer tot seizoen 1...