Hoe heet deze horrorfilm eigenlijk?

Ik zoek een horrorfilm uit de jaren 70. Als kind ooit gezien op tv. Hoe het verhaal precies ook alweer ging weet ik niet, maar ik zal proberen het zo goed mogelijk uit te leggen.

Een vrouw heeft last van waanvoorstellingen. Zo zit ze ergens in een restaurant en plots beginnen de mensen om haar heen zeer langzaam te bewegen en traag te praten. Ook ziet ze steeds een vreemde kale man voor zich. (als ik me dat nog goed kan herinneren)
Op een gegeven moment staat ze in de keuken, loopt ze naar de ijskast en wilt een ei pakken. Weer krijgt ze die vreemde visoenen. Nu hoort ze een stem die zit af te tellen totdat een raket gaat opstijgen. Van schrik laat ze het ei uit haar handen vallen.

Enig idee welke film ik bedoel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geen ghosthunters he?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee geen ghosthunters

Het beste antwoord

Rosemary's Baby?

Toegevoegd na 29 minuten:
Mind Over Murder uit 1979!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee ook niet, het was een echte b-horrorfilm, ok meeste horrors zijn b-films, maar deze heb ik destijds op belgie 1 gezien
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb wel gevonden dat meer mensen deze film zoeken, maar daar stond geen antwoord bij..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mind over murder !! yess dat is 'm dank je wel hiervoor:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Graag gedaan : )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
schijnt dat er meerdere mensen naar deze film op zoek zijn: http://weblogs.nrc.nl/filmvragen/2006/09/01/vrouw-ei-terrorist/ Alternatieve titel deady vision