Hoe heet die netflix film over een baby, een vader en een moeder, een indoor-pretpark waarvan de baas slecht is?

Hoe heet die netflix film over een baby, een vader en moeder, een indoor pretpark waarvan de eigenaar slecht is, en dat indoor-pretpark met een glazen koepel ofzo. Het klinkt heel vaag, maar meer weet ik echt niet en ik zou de film zo graag nog den keer ie

Toegevoegd na 1 minuut:
Hoe heet die netflix film over een slimme baby, een vader en moeder, een indoor-pretpark (volgens mij met een glazen koepel) waarvan de baas slecht is, ofzo?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (1)

Ik vermoed dat je de film Baby Geniuses bedoelt.

De film Baby Geniuses, van regisseur Bob Clark uit 1999, heeft namelijk een aantal elementen die je noemt. Twee wetenschappers, een man en een vrouw ("een vader en een moeder"?), hebben een laboratorium onder een pretpark (!). In het laboratorium onderzoeken ze baby’s omdat ze denken dat die superintelligent zijn en een geheime baby-taal spreken die ze willen ontcijferen. Met het onderzoek financieren ze het pretpark. Op een dag ontsnapt één van de slimme baby’s (!) uit het laboratorium en vindt in de "buitenwereld" zijn tweelingbroer waarna zij per ongeluk verwisseld worden. Daarna zijn er nog allerlei ontwikkelingen, maar daarin vond ik verder geen overeenkomsten met jouw toelichting.

In de film spelen onder meer Kathleen Turner en Christopher Lloyd.
Antoni