Weet iemand hoe deze film heet?

een hele tijd geleden zag ik een film op tv, amerikaans volgens mij, het ging over een jonge die ontwaakte uit coma gelijk aan het begin van de film, uiteindelijk kon die naar school en kwam daar in contact met een groepje jongens die hem bedreigden, omdat hij met een meisje omging, en dat meisje was bevriend met 1 van die groep jongens, en later werd die jonge in elkaar geslagen door dat groepje in het park ofzo iets, entoen raakte hij weer in coma in het ziekenhuis waar die ook wel weer uitkwam, entoen moesten die jongens die hem hadden geslagen in de gevangenis.
hopelijk zo genoeg informatie, want meer weet ik niet.
het is ook wel heel lang geleden, en ik zoek nog wel op internet, maar misschien kunnen jullie ook helpen?