Is er een directors cut (of long version) van de film Dune uit 1984?

Op de wiki pagina is al veel info:
https://en.wikipedia.org/wiki/Dune_(film)#Production

Maar eigenlijk kan ik er niet uit halen of er daadwerkelijk een directors cut beschikbaar is of niet (ook al is het een ruwere versie).

8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee, er is geen directors cut (of long version) van de film Dune uit 1984. Er is wel een Extended Edition uit 2003, maar deze is niet door de regisseur David Lynch gemaakt.
Bronnen:
5 maanden geleden