Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke toen-nog-onbekende beroemheden heb je weleens gespot in een serie/film? En welke serie/film is dat?

Alle beroemdheden zijn natuurlijk ooit eens onbekend begonnen en moesten naam maken door kleine of gastrollen te spelen in series en films. Zo heeft Brad Pitt een gastrol gehad in 21 Jump Street en heeft Leonardo diCaprio meegespeeld in Growing Pains. Welke gastrollen van bekende mensen ken jij?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
863

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een jonge Jennifer Aniston in de b-horrorfilm Leprechaun.
Dat was even wat anders dan Friends.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

ik zag sylar van heroes bij het derde seizoen van 24. misschien was hij toen wel bekend, maar niet voor mij. en het ergste vond ik toen ik ben zag van lost... hij was een psycopaat in een of andere film... ik schrok me het hellybelly... en dat is erg :p
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Johnny Depp in Platoon
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Telt niet helemaal omdat ik alleen re-runs heb gezien, maar toch: Bruce Willis was nog niet bekend toen hij begon in de serie Moonlighting.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
meg ryan in as the world turns heeel vroeger
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Denzel Washington speelde vroeger in de ziekenhuis serie "St Elsewhere", en een hele jonge Leonardo diCaprio speelde in de film "This boy's life" over een jongen die mishandeld wordt door zijn stiefvader (de stiefvader was Robert de Niro)
(Lees meer...)
15 jaar geleden
Ha, die Rosie;

Ik ken Clint Eastwood nog van zijn debuutrol als Rowdy Yates in de tv-serie Rawhide. Die rol betekende zijn doorbraak naar het grotere werk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tijd geleden oude aflevering van Miami Vice zitten kijken... in 1 aflevering zit zelfs Wesley Snipes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding