Waren er meer uitverkorenen in de film knowing?

Als ze weggaan met het schip zie je op de achtergrond nog meer schepen vertrekken, en bij terugkomst zijn er ook meerdere schepen maar zij zjn de uitverkoren die gekozen zijn om weer een nieuwe beschaving te beginnen.

En zijn dit dan eveneens mensen die een bezoek hebben gehad van de flusitermensen?

En als ze de tekening (cijfers) nou niet hadden gevonden, hadden ze dan ook op tijd op de plaats geweest waar ze moesten zijn?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dat was mijn eerste gedachte bij de eindscène ook ja. Waarschijnlijk waren er meer uitverkorenen voor het geval niet iedereen de cijfers gevonden had of had kunnen ontcijferen. Maar aan de andere kant hebben de fluistermensen ze wel gevolgd en meegenomen. Die cijfers waren dus eigenlijk overbodig. Alleen om het verhaal voor de film te maken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk toch dat deze wezens in de toekomst konden kijken en van te voren al wisten dat de cijfers gevonden en begrepen gingen worden. 2 mensen op een nieuwe planeet om het voortbestaan van de mensheid te redden. leuke film.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Grappig.....ik ging er vanuit, vanwege het overschot aan bijbelse referenties, dat de verschillende schepen samen de ark van Noach moesten uitbeelden. Dat de verschillende schepen dus verschillende dieren meegenomen hadden....