Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waren er meer uitverkorenen in de film knowing?

Als ze weggaan met het schip zie je op de achtergrond nog meer schepen vertrekken, en bij terugkomst zijn er ook meerdere schepen maar zij zjn de uitverkoren die gekozen zijn om weer een nieuwe beschaving te beginnen.

En zijn dit dan eveneens mensen die een bezoek hebben gehad van de flusitermensen?

En als ze de tekening (cijfers) nou niet hadden gevonden, hadden ze dan ook op tijd op de plaats geweest waar ze moesten zijn?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
489

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Dat was mijn eerste gedachte bij de eindscène ook ja. Waarschijnlijk waren er meer uitverkorenen voor het geval niet iedereen de cijfers gevonden had of had kunnen ontcijferen. Maar aan de andere kant hebben de fluistermensen ze wel gevolgd en meegenomen. Die cijfers waren dus eigenlijk overbodig. Alleen om het verhaal voor de film te maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk toch dat deze wezens in de toekomst konden kijken en van te voren al wisten dat de cijfers gevonden en begrepen gingen worden. 2 mensen op een nieuwe planeet om het voortbestaan van de mensheid te redden. leuke film.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Grappig.....ik ging er vanuit, vanwege het overschot aan bijbelse referenties, dat de verschillende schepen samen de ark van Noach moesten uitbeelden. Dat de verschillende schepen dus verschillende dieren meegenomen hadden....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding