wat is een archief film bij pathe?

ik zag dat een film waar ik naar opzoek was in het archief van pathe stond, houd dit in dat ie al eens heeft gedraaid of betekend het wat anders?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

In principe wordt elke film gedraaid. Daar verdien je namelijk de productiekosten mee terug.
Dat zal dus ook het geval zijn met je gezochte film.
Dat hij in het archief zit, betekent dat hij niet is weggegooid, maar wordt bewaard.
8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
Gaan ze dan een oude film draaien als één persoon daarom vraagt?