Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe heet deze film over zombies?

De film gaat dus over zombies. Ik kan me nog iets herinneren over een leger. Er was een blonde vrouw met nog een paar mensen die rond reden in een groot voertuig (van het leger). Ze gingen ergens heen en toen ze terugkwamen, zagen ze dat het leger ook was verandert in zombies. Haar broer (dacht ik) was ook bij deze vrouw. Hij werd later ook gebeten, maar ze besloten hem toch nog mee te nemen maar dan vastgemaakt. Meer kan ik me niet echt herinneren. Heeft iemand een idee hoe deze film heet?

Toegevoegd na 1 uur:
In de titel stond het woordje "dead" dacht ik.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Ik moet denken aan een van de "resident evil" films.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
The Walking Dead? is geen film maar een serie. Ben het nu ook aan het kijken, erg leuk :)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het is Day of the dead.

De blonde vrouw is Mena Suvari.
De broer wordt gespeeld door Michael Welch.
Het is niet haar broer maar een jonge soldaat die haar begeleidde die werd gebeten, veranderde in een zombie en werd vastgebonden. Dit werd gespeeld door Stark Sands.

Toegevoegd na 53 seconden:
Het is day of the dead uit 2008. Niet die uit 1985.
(Lees meer...)
Castle
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Denk ik ook als ik zo naar de omschrijving kijk!

Andere antwoorden (1)

Dat is volgens mij Resident Evil: Afterlife uit 2010. Dat is de vierde deel van RE reeks.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee sorry, dit is 'm niet. Toch bedankt!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding