hoe heet die kinderfilm die zich afspeelt in het Dolfinarium Harderwijk?

In het schooljaar 2009-2010 heb ik een kinderfilm (gericht op iets oudere kinderen, ik denk ongeveer 9 tot 12 jaar) gezien die zich afspeelde in het Dolfinarium in Harderwijk. Dit zijn de scenes die ik me nog kan herinneren:

- Een man en een vrouw eten ijsjes in het dolfinarium. De vrouw werkt daar en de man vraagt aan de vrouw hoe het gaat. De vrouw antwoordt dat het niet zo goed gaat: er moeten twee orka's (of een andere soort dolfijn/walvis, ik weet het niet meer) worden opgevangen en er is maar plaats voor één.

- Een man wordt achtervolgd door een schurk met een pistool en daarom verstopt hij zich in een openbaar toilet. De schurk trekt vervolgens één voor één alle wc-deuren open, maar als hij bij de wc komt waar de man verstopt zit krijgt hij de luchtverfrisser in zijn gezicht gespoten.

- Er is ook nog een scene waarin mensen door van die grote ventilatieschachten moeten kruipen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.3K

Het beste antwoord

Bedoel je de tv serie : Spetter?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
voor zover ik weet was het een speelfilm, geen serie. Maar misschien herinner ik het me niet meer zo goed.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik kan de afleveringen helaas niet bekijken, maar ik denk dat dit is wat ik bedoel. Beste antwoord dus.

Andere antwoorden (1)

ik denk dat het de serie spetter is maar het lijkt ook een klein beetje op h20 alleen dat heeft meer te maken met zeemerminnen . o wacht maar dat word niet in het dolfinarium afgespeelt denk ik.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is zeker niet H2O. Ten eerste komt dat niet uit Nederland en ten tweede bestond die serie volgens mij nog niet in 2009 en 2010.