Ik zoek een horrorfilm?

Het ging zo:

Paar mensen gingen met een bootje ergens heen en ze kwamen aan in het midden van nowhere. Ze wisten niet eens wat ze moesten doen en de mobieltjes hadden volgens mij geen bereik enzo.
Maar ze zagen een grote schip en ze gingen dus in de schip en ze zochten mensen in die schip, maar niemand bleek er in die schip te zijn. Een meisje, die het hoofdrol had, keek echt overal en voelde iets.
En de volgende dag speelde hetzelfde dag af. En de volgende dag weer hetzelfde dag af.
En dat meisje werd zowat gek en ging huilen en zei het tegen haar vrienden, die haar twijfelde.
En toen bleek er wel mensen te zijn, die die anderen mensen gingen doden, maar het meisje bleef leven.
En ergens op het einde zag ze een mens met een zwarte zak over haar hoofd, met een bijl in haar hand die de slechte versie van dat meisje bleek te zijn en haar wou vermoorden.
Maar die (goede) meisje vermoorde geloof ik die slechte versie van haar.
En de rest weet ik niet goed. Ik weet alleen dat er erg veel werd gehuild.

Weten jullie hoe deze film heet? Ik geloof iets met ''Triangle''...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Misschien is het ghost ship?

http://youtu.be/y6YLhdWiZyE

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb even verder gezocht. De film heet gewoon Triangle.

http://youtu.be/17XqBdCiHOI
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bermuda triangle??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jah heb m ook gezien! The Triangle dacht ik! Ook met z'n jongen wiens hoofd wordt doorboord enzo en een zoontje... Uiteindelijk komt ze er achter dat alles zich opnieuw afspeelt en probeert het te doorbreken maar dat is ook allemaal gedaan en dan zit ze daar voor de rest van haar leven in opgesloten ofzo, best crepy film maar goed gevonden...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heeee!
Die moest ik nog zien...
Ik kende de titel,maar moest nog kijken.
Bedankt hoor!:(
Deze film het letterlijk triangle maar eerlijk gezegd vond ik er vrij weinig leuks aan