Een man en vrouw hebben steeds veel pech, maar uiteindelijk vinden ze elkaar en trouwen ze. Kent iemand deze film?

Hallo,

Kunnen jullie mij helpen? Een vriend van mij vertelde over een film, maar kan zich de titel niet herinneren. Het verhaal gaat over een man die werkt bij een mega groot bedrijf in USA. Alleen hij heeft altijd heel veel pech. De dochter van de baas van dit bedrijf heeft ook altijd heel veel pech. Beide kunnen dus geen liefde vinden in het leven. Een vertegenwoordiger vertelt de baas over de werknemer en dat zijn dochter niet de enige is die magnetisch is voor problemen. De baas kan niet dit niet geloven en laat de werknemer testen. In een grote vergaderzaal breken ze een poot van een stoel en laten de werknemer een stoel kiezen om te gaan zitten. Hij kiest percies deze stoel die gebroken is. De baas is verkocht en stelt de jongen voor als kandidaat voor zijn dochter. Uiteindelijk trouwen ze en je ziet dat ze samen in het huwelijksbootje richting een waterval varen, de afgrond in haha.

Kent iemand de titel?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K
Antoni
9 jaar geleden
Speelt actrice Shelley Long in die film? Het lijkt mij echt een film voor haar. Uit welk jaar is de film (ongeveer)?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is al zeker 5 of 8 jaar geleden dat hij de film heeft gezien. Van de actrice kan ik nu niks zeggen. Ik zal het hem vragen!
Antoni
9 jaar geleden
Ik heb intussen, net als Amadea zag ik, gevonden, dat je waarschijnlijk de film Pure Luck bedoelt met Martin Short, Danny Glover en Sheila Kelley. Zie ook: http://www.moviemeter.nl/film/2245

Antwoorden (1)

Vermoedelijk betreft het "Pure luck", uit 1991.
De dochter van een rijke zakenman is verdwenen in Mexico en alle middelen om haar te vinden zijn mislukt. Een psycholoog, wetend dat het meisje enorm veel ongeluk heeft, haalt de zakenman over om een man met ook veel ongeluk haar te laten vinden.

Toegevoegd na 2 minuten:
Dat is trouwens een Amerikaanse remake van de Franse comedy "La chèvre".
Plaatje bij antwoord
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik hoop dat dit de film is. Ik laat later op de avond weten of dit de film is die hij bedoelt, hartstikke bedankt voor het meedenken!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Volgens mij is dat hem. Erg leuke film.