Wat bedoelt Edward in Twilight?

Als de Cullens Bella gaan beschermen en ze zijn in hun garage, zegt Alice tegen Edward dat zij en Jasper Bella meenemen naar het zuiden, omdat James zal verwachten dat Bella&Edward bij elkaar zijn. Dan zegt Edward iets over de gedachten van Alice, maar wat dacht Alice op dat moment?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik denk dat ze dan volgens mij iets denkt over wat er gaat gebeuren met Bella. En ben jij ook helemaal gek van Twillight ik vind dat zo'n lkkr ding die Edward.