Netflix USA in Nederland kijken via Netflix Nederland op een veilige en legale manier?

Een vriendin van mij haar computer is gehackt omdat zij gebruik maakte van de gratis vpn hola.org, wat voor andere mogelijkheden zijn er?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Hoi, ik kan je kan je http://deblocks.com aanraden, dit werkt prima en is een stuk veiliger dan die gratis rommel op internet. Ik geruik het nu een half jaar en nooit klachten gehad.

Toegevoegd na 1 minuut:
Er zijn vast meer van deze service, maar uit mijn ervaring en die van mijn familie is het wel goed. Hoop dat je er wat aan hebt. Ik betaal een paar euro per maand trouwens, maar je kan gratis dat gebeuren eerst even gebruiken. Gratis brengt voor mij toch vaak een nare gedachte op, niks is gratis in het leven.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Er zijn vast meer van deze service, maar uit mijn ervaring en die van mijn familie is het wel goed. Hoop dat je er wat aan hebt. Ik betaal een paar euro per maand trouwens, maar je kan gratis dat gebeuren eerst even gebruiken. Gratis brengt voor mij toch vaak een nare gedachte op, niks is gratis in het leven.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dus meid, gewoon lekker doen, ik heb er ook zoveel plezier aan
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er zijn vast meer van deze services, maar uit mijn ervaring en die van mijn familie is het wel goed. Hoop dat je er wat aan hebt. Ik betaal een paar euro per maand trouwens, maar je kan gratis dat gebeuren eerst even gebruiken. Gratis brengt voor mij toch vaak een nare gedachte op, niks is gratis in het leven. Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Andere antwoorden (2)

Een veile manier is doormiddel van dns, maar alle manieren om de amerikaanse netflix buiten amerika te bekijken is niet legaal en je account kan er door worden geblokkeerd.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nou als je gewoon een Netflix account al hebt, is er geen enkel probleem en is dit gewoon legaal.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je mag jet Netflix account overal ter wereld gebruiken en even de situatie nabootsen waar je ben, maakt niks uit. Zolang je gewoon voor deze service betaald en niet allemaal via lugubere manieren. Heb het ook aan http://deblocks.com gevraagd, is helemaal geen probleeem.
Op https://www.vpnconsult.nl kun je VPN's vergelijken. Surfshark komt daar wel goed uit. Wil je een gratis VPN die wel betrouwbaar is. Dan kun je op windscribe.nl 10GB (en soms zelfs 50GB) per maand gratis krijgen.