Wat is de naam van deze film over een buurman die een seriemoordenaar is?

Extra: de jongen heeft in de gevangenis gezeten omdat hij zijn leraar heeft geslagen. Hij komt vrij maar moet een enkelband dragen. Hij vermoedt dat zijn buurman een seriemoordenaar is en dat probeert hij uit te vinden met zijn buurmeisje en vriend. Zijn moeder gelooft hem niet en gaat praten met de buurman. De moeder wordt opgesloten in het huis van de buurman. De jongen probeert zijn moeder te bevrijden. Weet iemand hoe deze film heet?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Dat is "Disturbia", uit 2007.

Toegevoegd na 1 minuut:
Na de dood van zijn vader wordt middelbare scholier Kale Brecht (Shia LaBeouf) nukkig, teruggetrokken en gedeprimeerd. Nadat hij op school een leraar heeft aangevallen, wordt hij veroordeeld tot drie maanden huisarrest. Zijn moeder Julie (Carrie-Anne Moss) werkt dag en nacht om rond te komen maar oogst van hem slechts onverschilligheid en lethargie. Terwijl hij thuis verblijft begint hij argwaan te krijgen ten opzichte van zijn buurman: het begint er steeds meer op te lijken dat deze een seriemoordenaar is. Maar zijn deze verdenkingen slechts het product van een opkomende claustrofobie?
Amadea
9 jaar geleden
HeerVoldemort
9 jaar geleden
+ klopt gister toevallig nog gezien.