Hoe heet de film over een waargebeurd verhaal over een vrouw die ALS krijgt?

Het begin ging over een vrouw die voor een afspraakje naar de zoveelste verdieping moet, maar de lift doet het niet. Ze komt dan helemaal bezweet boven, terwijl ze een sportvrouw is. Later komt ze erachter dat ze ALS heeft. Ik geloof dat zij zelf of in ieder geval haar familie een stichting heeft opgezet om geld in te zamelen voor onderzoek naar deze ziekte.
Weet iemand de naam van de film? Ik kan het nergens vinden.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

The Jenifer Estess Story (Jenifer).

Geregisseerd door Jace Alexander, met Laura San Giacomo, Jane Kaczmarek en Annabella Sciorra

Het drukke leventje van theaterproducent Jenifer wordt hardhandig tot bedaren gebracht als ze steeds vaker moe wordt en pijn heeft. Als ze ALS blijkt te hebben, zoekt ze steun bij haar zussen.
SimonV