Ik zoek de titel van een film. Het gaat over een gevaarlijk virus?

Als je gaat slapen en je bent geïnfecteerd dan word je een raar wezen. Dus je moet niet gaan slapen. En ze gaan op zoektocht naar het tegengif.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waarschijnlijk bedoel je "The Invasion" ?
Zie: http://www.filmtotaal.nl/recensie.php?id=9929

Het beste antwoord

Dat is "The invasion" uit 2007, met Nicole Kidman en Daniel Craig.

De mysterieuze crash van de Space Shuttle leidt tot de vreselijke ontdekking dat er een buitenaards virus in het wrak schuilt. Degenen die ermee in contact komen, veranderen op onheilspellende en onverklaarbare wijze. Al snel komen de psychiater Carol Bennell (Nicole Kidman) en haar collega (Daniel Craig) achter de schokkende waarheid van de groeiende buitenaardse epidemie: de slachtoffers worden in hun slaap overvallen, en maakt hen gevoelloos en onmenselijk. Meer en meer mensen raken besmet en het wordt onmogelijk te bepalen wie nog te vertrouwen is. Carols enige hoop is dat ze lang genoeg wakker kan blijven om haar zoon te vinden, die mogelijk de sleutel bezit voor het stoppen van de verwoestende invasie.
Amadea
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er zijn verschillende films met dit thema, waarvan de latere allemaal gebaseerd (lijken te) zijn op de eerste film of de eerdere films.

- Invasion of the Body Snatchers (uit 1956)
- Invasion of the Body Snatchers (uit 1978)
- Body Snatchers (uit 1993)
- The Invasion (uit 2007)
Antoni