Hoe heet de film waarin een passagier een 747 moet landen?

Hoe heet de film waarin een passagier een 747 moet landen. Het is al een oude film want toen ik hem keek was ik nog best wel jong. Wat ik nog weet is dat de man lang neger stijl haar had. Het ging om een 747 waarin de piloten dood waren. De passagier landde het vliegtuig met behulp van instructies van de toren. Ik heb op internet al een lijst met 10 films gevonden die over iets dergelijks gaat maar geen van alle is de goeie film. Iemand toevallig se goeie naam van de film?

Toegevoegd na 30 minuten:
Neger moet zwart zijn.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

In Con Air uit 1997 moet een man met lang haar, Cameron Poe (gespeeld door Nicolas Cage), een vliegtuig landen.
Antoni
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit is de film Airplane uit 1980. Zo' n absurde film waar alles fout gaat. De meest bizarre dingen gebeuren. Op het moment dat die passagier het vliegtuig moet gaan landen zweet hij echt oceanen. Leslie Nielsen komt hem om de minuut succes wensen. Geweldig..!!!

Toegevoegd na 9 minuten:
Het is alleen niet duidelijk of er gezocht wordt naar een lachfilm of niet..