Wie is deze Amerikaanse actrice?

Ze zal ergens tussen 40 en 50 jr zijn.
Halflang bruin haar.
Op mijn werk hadden we het over haar ogen, maar we weten haar naam niet meer.
Die ogen zijn opvallend licht en zie je bij vrijwel niemand, dus daarom dacht ik, dat er onmiddellijk een lampje zou gaan branden bij een van de g.v.-ers. Ik vind haar ogen er een beetje eng uitzien, omdat ze zo licht zijn.
Geen idee in welke films ze speelt.
Naam en foto zou fijn zijn zodat ik mijn collega's uit de droom kan helpen, want zonder foto zal de naam mij waarschijnlijk ook niet zoveel zeggen.

Toegevoegd na 7 minuten:
Het gaat om een blanke vrouw met bijna kleurloze ogen.

Toegevoegd na 25 minuten:
Amerikaanse actrice, niet Nederlands. Met bruin haar bedoel ik niet heel donker.

Toegevoegd na 7 uur:
Hoera, ze is gevonden. Slabbertje had het goede antwoord: Meg Foster (inmiddels al 62 jaar).
Hartelijk bedankt voor jullie reacties.
En Sjaan: anderen hebben meegedacht, dus je kunt weer gerust ademhalen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.5K

Het beste antwoord

Meg Foster?
Speelt o.a. in Blind Fury

Toegevoegd na 1 minuut:
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:nPmBP5ptLOyqRM::www.tvrage.com/person/id-25959/Meg%2BFoster&t=1&usg=AFrqEzcwteEf-p0KZCj3VEzC5ro696CQ8Q
Hier te zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

vanessa williams?
tevens een zangeres???
ik ga opzoek naar de foto

Toegevoegd na 1 minuut:
hier dr foto

Toegevoegd na 47 minuten:
uma thurman???
jeetje je vraag laat me niet meer los joh hahaha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cameron Diaz?
Plaatje bij antwoord
bamibal
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
HEY Loenie, mijn antwoord is niet eng! Ze is gewoon...................een beetje anders ;-)
Cate Blanchett misschien. Het lukt me alleen even niet om er een foto bij te plaatsen.

Toegevoegd na 1 uur:
Of Bryce Dallas Howard maar die is pas een jaar of dertig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Linda Blair
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rena Sofer

Toegevoegd na 19 minuten:
of.. Debi Mazar (foto 2)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien Tilda Swinton? Maar die heeft rood haar...
http://www.jonathancrocker.com/2009/06/03/tilda-swinton-julia/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze is wat ouder, maar bedoel je soms Elizabeth Taylor?

Toegevoegd na 11 minuten:
Of Elizabeht Hurley?

Toegevoegd na 16 minuten:
Anders kun je hier misschien kijken. Staan bijna alle Amerikaanse actrices op.
http://www.a-z.be/filmsterren.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
melissa sue anderson
actrice van het kleine huis op de prairie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meg ryan ?

http://inyourface.ocregister.com/files/2010/05/Meg-Ryan-0510-99974439.jpg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mila Jovovich
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Angelina Jolie? http://www.realbollywood.com/news/up_images/angelina-jolie1420.jpg

Megan Fox? http://www.hiphoprx.com/content/uploads/2009/12/megan-fox.jpg

Anders zul je toch echt meer info moeten hebben: films, genre, dat soort dingen.