waarom staat steven seagal op de cover van expendables 3 , maar hij speelt er niet in?

Toegevoegd na 57 minuten:
Hierbij de foto's, hoop dat gelukt is, maar dan zoek ik wel andere versie zonder Steven..dank voor de reacties

Toegevoegd na 57 minuten:
Hierbij de foto's, hoop dat gelukt is, maar dan zoek ik wel andere versie zonder Steven..dank voor de reacties

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K
Ritsuka
9 jaar geleden
Welke cover? Deze niet hoor: http://www.imdb.com/media/rm3416637952/tt2333784?ref_=tt_ov_i
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zie wel covers waar ie op staat, maar dat zal wel fanwork zijn. Opgepakt door legitieme sites die zonder research dat plaatje erbij geplakt hebben. http://www.expendablespremiere.com/uploads/4/2/6/4/4264382/673583074.jpg Knip en plakwerk.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
LoL, wordt dat aangeboden als dvd-cover van downloadsites?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zelf van Google geplukt, uitgekozen op de scherpte ( pixels) van de foto, dus niet na acteurs gekeken
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En ja dit iswel 3 in de acteurslijst van de andere 2 delen zie ik ook geen seagal staan...of ik ben echt moe, tijd omnabij bed te gaan...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Seagal zit in geen van de films. Ben je al doordrongen van het feit dat dit door iemand inelkaar geplakt is met photoshop. Wellicht voordat de acteurs bekend waren en gegokt heeft op Seagal. Die nooit in een van de expandables speelt of gaat spelen. http://www.cinemablend.com/new/Why-Steven-Seagal-Never-Expendables-43475.html
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De afbeelding van Willis komt van een Die Hard film bijvoorbeeld.

Antwoorden (1)

Er zijn meerdere posters gefotoshopt waar de naam 'Expendables 3' op prijkt.
Op de officiële cover/filmposter staat Seagal niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hij staat op deze cover wel met gezicht en naam, ik zie iedereen van de cover in film.maar hem niet... Zal kijken als ik foto van mobiel hier kan plaatsen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hmm... dat is inderdaad wel vreemd...
Misschien idiote vraag, maar: dit betreft wel deel 3...?
En mag ik vragen waar je deze foto hebt genomen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Foto genomen van zelfgemaakte hoes, de foto zelf komt van Google af en was goede kwaliteit in vergelijking met andere die ik xag
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Aha.
Nou ja, dan heb je simpelweg een officieuze foto gedownload... :)