Hoe heet deze film over mensen die in een berg verscholen zitten in de woestijn? Jaren 80/90

Het is denk ik een film uit de jaren 80 of 90. Er zitten mensen in een grote berg verscholen in de woestijn/ vallei. Die leven daar van een volkstuin e.d. en ze zitten daar dus verstopt dacht ik.
Twee mensen met een auto geloof ik zochten naar die berg, een man en een vrouw. Verder weet ik er niet veel meer van.
Weet iemand hoe deze film heet??

3 maanden geleden
Antoni
3 maanden geleden
@Robbie, is het een Amerikaanse/Engelstalige film of een film uit een ander land? Welk? Doen er bekende acteurs in mee?
Amadea
3 maanden geleden
En om welk genre film gaat het? Horror, thriller, science fiction, psychologisch, familie, waar gebeurd?
Robbie
3 maanden geleden
Amerikaans denk ik, sowieso Engels gesproken. Beetje avontuurlijk/ drama

Antwoorden (1)

the beach, met leonardo di caprio?
3 maanden geleden
Amadea
3 maanden geleden
Dat gaat over een Thais eiland met een cannabisplantage. Nogal wat anders dan een berg met een volkstuin...
Robbie
3 maanden geleden
Die is het niet nee..