Kan je met Netflix ook films downloaden op je iPad?

Ik zit te twijfelen of ik een Netflix account ga aanmaken. Maar ik wil dus eerst weten of je films op je iPad kan downloaden of dat je alleen films kan kijken als je verbonden bent met internet? En is het echt onbeperkt of is er een maximaal aantal films dat je kan downloaden?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
Ritsuka
9 jaar geleden
Het is volledig onbeperkt, maar je moet wel verbonden zijn met internet

Het beste antwoord

Netflix is een streamingdienst, dus je kan het niet downloaden, maar enkel streamen. Hierdoor moet je dus verbonden zijn met internet. Je kunt onbeperkt films en series streamen. Geen maximum aan hoeveel je kunt kijken.